Købsbetingelser

KUNDETILFREDSHEDSGARANTI
Blombruket stræber efter at have 100 % tilfredse kunder. Hvis dine blomster ikke ankommer til tiden eller ikke er kommet sig efter 24 timer i vand, sender vi en ny levering uden ekstra omkostninger. Det eneste, du skal gøre, er at sende os et billede af dine blomster senest to dage efter, at du har modtaget dem, eller efter at du har hentet din levering hos en agent.

For at vores kundetilfredshedsgaranti skal gælde, skal du give blomsterne nye snit og sætte dem i vand samme dag, som du modtager din levering. Hvis blomsterne leveres til din agent, skal du hente pakken inden for 24 timer, for at vores kundetilfredshedsgaranti gælder.

Kontakt os på telefon 010-122 12 30 eller via e-mail på info@blombruket.se. Du kan også bruge vores formular.

BLOMORNA
Hver anden uge skaber vores blomsterhandler en ny sammensætning af blomster, som sendes ud til vores kunder. Prøvebillederne viser bukettens omtrentlige størrelse. Antallet af stilke kan variere afhængigt af blomstersort og størrelse. Emballagen begrænser bukettens størrelse og de typer af blomster, vi kan sende. Af forskellige årsager kan vi nogle gange være nødt til at erstatte en af ingredienserne i en opskrift med et tilsvarende alternativ.

Blomster er et levende produkt, og vi kan aldrig 100% garantere, at blomsterne holder i to uger. Vi bestræber os dog altid på at lave buketter med så lang holdbarhed som muligt, vores mål er mindst to uger, nogle gange lidt kortere og andre gange lidt længere.

Vi køber vores blomster fra avlere i Europa og fra blomsterauktionen i Holland. Blomsterne sendes til dig samme dag, som de ankommer til Sverige, så vi kan altid garantere helt friske afskårne blomster.

BESTILLING
Vi skal have din bestilling senest mandag i leveringsugen for at kunne planlægge indkøbet af blomster. Hvis du vil annullere dit abonnement eller springe en levering over, f.eks. hvis du er bortrejst, skal du gøre det senest fredagen før levering. For abonnementer gælder minimum fire leveringer, derefter ingen bindingsperiode.

BETALING
Hver vare er angivet med prisen i svenske kroner inklusive moms, fragt er inkluderet i prisen på friske blomster. Forsendelse tilkommer på vores tilbehørsprodukter. Vores betalingsmuligheder er Swish eller sikker kortbetaling via Stripe. Ved køb af en prøveperiode eller en af vores blomsterpakker betales det fulde beløb på købstidspunktet. Ved registrering af et løbende abonnement betales den første levering på købstidspunktet, hvorefter beløbet trækkes fra dit kort fredagen før den planlagte levering af den næste buket. Hvis der ikke er penge på kortet, eller hvis kortet er udløbet, kontakter vi dig og venter på leveringen. Ved registrering af et igangværende abonnement er det ikke muligt at betale med Swish.

LEVERING
Blomsterne sendes med PostNord, og fragten er inkluderet i prisen. Pakken lægges i din brevkasse eller ved din dør, og du får en sms om, at pakken er leveret. Du behøver ikke at være hjemme, når blomsterne leveres. Hvis det er meget koldt, eller hvis postbuddet af andre grunde finder det uhensigtsmæssigt at aflevere blomsterne, får du i stedet en besked om, at blomsterne kan afhentes på dit nærmeste posthus, ligesom en almindelig pakke. Blomsterne bliver sendt til dig om onsdagen og er i de fleste tilfælde fremme dagen efter. Det kan også tage indtil fredag. På nuværende tidspunkt er det ikke muligt at komme med specifikke ønsker til, hvordan blomsterne skal leveres.

RET TIL RETURNERING
Blomster er et letfordærveligt produkt, og der er desværre ikke mulighed for at returnere blomsterne, hvis du fortryder dit køb, da fjernsalgsloven ikke gælder for varer, der hurtigt kan blive forringet. Men hvis dine blomster ikke når frem til tiden eller ikke kommer sig efter 24 timer i vand, sender vi en ny levering uden ekstra omkostninger. Læs mere under kundetilfredshedsgaranti.

PERSONLIGE DATA
I forbindelse med din registrering og bestilling accepterer du, at vi opbevarer og bruger dine oplysninger i vores virksomhed til at opfylde aftalen med dig. Vi registrerer og gemmer dit navn, din adresse, dit telefonnummer og din e-mailadresse. Vi bruger disse oplysninger til at kommunikere med dig og til at sende dig relevant markedsføring. I henhold til persondataloven har du ret til at modtage de oplysninger, vi har registreret om dig. Hvis de er forkerte, ufuldstændige eller irrelevante, kan du anmode om, at oplysningerne rettes eller fjernes. I så fald bedes du kontakte os via e-mail på info@blombruket.se.

COOKIES
Denne netbutik bruger cookies. En cookie er en lille tekstfil, der gemmes på din computer, og som indeholder oplysninger, der hjælper netbutikken med at identificere og spore brugere. Cookies findes som sessionscookies og som cookies, der gemmes permanent på din computer. Under dit første besøg i netbutikken får din browser tildelt en sessionscookie, der er unik og bruges til at undgå at forveksle dig som bruger med andre brugere. For at kunne bruge webshoppen skal du tillade cookies i din browser. Denne type cookie bruges kun til at give dig som besøgende en bedre oplevelse og support og gemmer ikke nogen personlige oplysninger om dig. Cookies kan slettes. I denne netbutik bruges cookies f.eks. til at holde styr på din indkøbskurv, dine indstillinger og hvilke sider, du har besøgt, for at give dig en bedre kundeoplevelse og support.